Οι θερινές διακοπές του Συλλόγου έλαβαν χώρα το τελευταίο Σαββατοκύριακο   του Αυγούστου 2012 στον όμορφο Κάλαμο απέναντι από τον Μύτικα.  Δημιουργήθηκαν δύο κατασκηνώσεις - η μία στην Επισκοπή και η άλλη σε μια παραλία πιο δίπλα - και το βράδυ όλοι μαζί γλεντήσαμε... ορειβατικά,  μέχρι τις μικρές ώρες,  συνοδεία  και μουσικών οργάνων  που χειρίζονταν με δεξιοτεχνία φιλικό ζευγάρι καθηγητών από το Μύτικα.
Το πρωί μια  αρκετά μεγάλη ομάδα - αν και επίσης αρκετοί,  προτίμησαν την πρασινογάλαζη αγκαλιά της θάλασσας- ξεκινήσαμε πορεία για την κορφή , υπό την καθοδήγηση του Βαγγέλη που μένει στο νησί .
Το μονοπάτι μέχρι το μεγάλο πλάτωμα με το εκκλησάκι και τη θέα και από τις δύο πλευρές του νησιού , είναι άριστα σηματοδοτημένο και καθόλου εύκολο , αφού ανεβοκατεβαίνει μέσα σε πυκνό  δάσος με πουρνάρια, αριές, βελανιδιές  και άλλα δένδρα και σε ορισμένα σημεία είναι τόσο απότομο και γλιστερό που είναι απαραίτητα τα  καλά παπούτσια και οι ρίζες των δένδρων για να πιάνεσαι . Φτάνοντας στο πλάτωμα ανάμεσα στις δύο κορφές του νησιού και αφού ξεκουραστήκαμε λίγο, χωριστήκαμε σε δύο ομάδες. Η μία κατέβηκε προς το χωριό Κάλαμος και οι υπόλοιποι ανεβήκαμε στην κορφή που υψώνεται  770 μέτρα πάνω από τη θάλασσα.
Δυστυχώς εδώ η σήμανση ήταν κάπως μπερδεμένη και περιπλανηθήκαμε ελαφρώς, αφού η πλαγιά είναι πολύ καλυμμένη με χαμηλή βλάστηση , που έκαναν αδύνατη τη ντιρέκτ ανάβαση. Φτάσαμε πάντως όλοι στην κορφή και  στην επιστροφή δεν βλέπαμε την ώρα να φτάσουμε στην παραλία , αφού είχε μεσημεριάσει και η ζέστη ήταν αφόρητη.
Αργά το απόγευμα και αφού είχαμε ευχαριστηθεί το μπάνιο μας , πήραμε το καραβάκι της επιστροφής.
Σαράντα άτομα συμμετείχαν σ\\\' αυτό το χαλαρωτικό  διήμερο.